reklama

Človek v 21. storočí : Zúfalý tulák

Som človek – prišiel som na tento svet ako citlivý a vzácny, som plný radosti, no svet ma však núti byť vážny, celý život kráčam za vami, nikto však nesleduje  moje kroky, tak si smutne kráčam sám, ubúdajú hodnoty, pribúdajú roky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišiel som na tento svet rozdávať lásku a šťastie,

no kam sa pozriem všade len nenávisť rastie,

už ma nebaví stále na míny šliapať,

peniaze sa množia – tešíte sa, no mne sa chce z toho plakať.

Tento svet ma stvoril nato, aby som pomáhal druhým prežiť,

no ja žijem pre seba, je to ľahšie ako vôbec „nežiť“,

hodnota je to, čo stále v sebe hľadáme,

nechceme držať s ľuďmi jeden krok, a preto stále osamelí padáme.

Snažíme sa milovať, no nenávidíme sa samy,

„gantlemeni“ sa už nechávajú unášať prúdom dámy,

všetko je pre nás dôležité, čo sa kotúľa a množí,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no keď príde malá facka, tak nás na zem úplne zloží.

Dôvera je to, čo je v 21. storočí „tabu“,

chceme len to pekné pre oči – bývanie, šaty i nejakú babu,

držíme sa na vrchole, vietor tam však silno fúka,

podraz, klamstvo, závisť – to všetko sa nám na podnose núka.

Vychovávame stroje, ktoré sú také umelé, no milé,

myslíme si, aké máme s našimi deťmi pekné chvíle,

žijeme v strese, už aby sme dospeli,

strácame pekné detstvo, ale hlavne, že máme status „dospelí“.

Som človek – naprogramovaný, skazený a zbitý,

aj keď chcem, nemôžem ukázať svoje pravé city,

poslušne kráčam za tým, čo musím,

neriešim, či je niečo pekné, alebo sa mi to hnusí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som človek – potajme plačem, no navonok som silný,

plač je moja slabosť, no pochopte, že som aj mylný,

Žijem si ako „pán“ v 21. storočí,

chýba mi však jedno, pozrieť sa ľudskosti priamo do očí...

Jana Jagošová

Jana Jagošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, nech hodí kameňom ten, kto je bez viny. Zaujímam sa o kopu vecí, neznášam faloš, pretvárku a zbytočne keci :) Zoznam autorových rubrík:  NajnovšieMoje osobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu