reklama

Kým smiem...

Kym smiem dychat tento tazky vzduch, kym bude v tele moj zdravy duch, dovtedy budem zivot svoj zit, milovat, davat a pre spravodlivost sa bit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kym rorozvucia struny moje srdce,

kym zoderem aj posledne krpce,

dovtedy budem cloveku oporou,

prijmat vsetky veci s nadhladom a pokorou.

Kym sa budem divat na modre nebo,

nikdy nebudem nikym inym len sam sebou,

nikdy nebudem hanebit ziadny den,

budem bojovat za kazducky svoj sen.

Kym moja dusa bude hladit smutne tvare,

ci budu svieze mlade, vraskave ci'stare,

dovtedy budem silne na nohat stat,

budem viac lasku davat ako ju brat.

Kym vidim, ze je clovek stastny,

vtedy je pre mna den krasny.

Kym mozem druhemu slzy utierat,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vtedy mam tuzbu prenho umierat.

Kym smiem povedat "ja ta lubim",

nikdy nezabudnem nato slovo, co druhemu slubim,

to slovo plne lasky a nehy,

kvoli laske preplavam moria, prebrodim brehy.

Kym ma budes trapit, nebudem schopny lietat,

ked mi zviazes kridla, nebudem s laskou spievat,

tu melodiu srdca, ktora je tak krasna,

ten ton lasky znici hlupost' vlastna.

Kym smiem...vtedy som stastna,

kym smiem...vtedy je moja buducnost jasna.

Kym smiem...vtedy viem,

ze sa oplati zit pre kazdy den.

Jana Jagošová

Jana Jagošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, nech hodí kameňom ten, kto je bez viny. Zaujímam sa o kopu vecí, neznášam faloš, pretvárku a zbytočne keci :) Zoznam autorových rubrík:  NajnovšieMoje osobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu